پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه خودرویی ستوده

افتتاح اولین اداره تحویل اختصاصی در ایران، توسط گروه خودرویی ستوده

گروه خودرویی ستوده، که یکی از مولتی برندهای مطرح در پایتخت است، اولین اداره تحویل اختصاصی برندهای خود را افتتاح کرد.

javankhodro
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

گروه خودرویی ستوده را به عنوان یک مولتی برند در ایران می شناسند. شعب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام و فونیکس) ، کرمان موتور، ماموت خودرو و آرین موتور توسط گروه خودرویی ستوده در تهران فعال هستند. ابتکار جالب این گروه در راستای احترام بیشتر به مشتری و در اصل مشتری مداری، راه اندازی اداره تحویل اختصاصی برای مشتریان این گروه خودرویی است. به این نحو که مشتریان گروه خودرویی ستوده از هر شعبه ای خرید کنند، خودروی خود را در این مرکز تحویل خواهند گرفت. حالا این مرکز چه مزایایی دارد؟

ستوده

هدف از راه اندازی اداره تحویل اختصاصی خودروهای گروه ستوده در فضایی بالغ بر ۴هزار متر در غرب تهران، ارائه خدمات و تشریفات پس از خرید خودرو به مشتریان این گروه است. همچنین آماده سازی خودرو قبل از تحویل، PDI، کارواش، آموزش آپشن‌ها به مشتریان و خدمات دیتیلینگ در کنار پذیرایی مطلوب از مشتریان در فضایی زیبا (همراه با امکانات سرگرمی و بازی برای کودکان)، بخشی از خدمات این مرکز است.

کافی شاپ مجهز، و بخش سرگرمی ها ، بخش هایی بودند که در روز افتتاحیه مورد توجه مشتریان قرار گرفته بود.

ستوده

یکی از بخش های خاص این مجموعه، کارشناسی بدنه و فنی خودروی صفر کیلومتر قبل از تحویل است. این بخش دغدغه جدید مشتریان بابت اشکالات احتمالی موجود در خودروهای صفر کیلومتر را از بین می برد و خیال آنها را آسوده می کند.

ستوده

گروه خودرویی ستوده با سابقه درخشان که تا کنون موفق به کسب رضایت مشتریان شده است، یکی از بزرگترین گروه های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران است و در حال حاضر نماینده برندهای مختلفی از جمله ام وی ام و فونیکس، ماموت خودرو، کرمان موتور و آرین پارس موتور در سراسر ایران است؛ تحویل به موقع خودرو، احترام به مشتریان در تمام مراحل، خدمات کامل همراه با حفظ گارانتی خودروها و … ویژگی های این گروه خودرویی است که باعث رضایت مشتریان شده است.

ستوده ستوده ستوده ستوده

برخی از خدمات گروه خودرویی ستوده شامل فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی، ارائه خدمات پس از فروش شامل تعمیرات، سرویس های دوره ای و تامین قطعات یدکی، ارائه خدمات بیمه و لیزینگ خودرو، ارائه خدمات تست درایو و مشاوره خرید خودرو است.

ستوده ستوده

تحویل به موقع خودرو، احترام به مشتریان در تمام مراحل، خدمات کامل همراه با حفظ گارانتی خودروها و … ویژگی های این گروه خودرویی است که باعث رضایت مشتریان شده است.

 

نشانی اداره تحویل گروه ستوده: تهران، اتوبان شهید لشکری (جاده مخصوص کرج به سمت تهران)، انتهای خیابان سپاه اسلام

 

برای اطلاعات بیشتر و دیدن نشانی شعب مختلف ، می توانید به وبسایت گروه خودرویی ستوده مراجعه کنید و یا با کارشناسان در تماس باید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی