پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندرور دیفندر 110 AT35

لندرور دیفندر 110 AT35 راهی بازار شد!

شرکت آرکتیک تراکز (Arctic Trucks) که در ساخت خودروهای مناسب برای سفرهای قطبی مهارت دارد، کیت AT35 را برای لندرور دیفندر 110 معرفی کرده است. این مجموعه دو سال پیش در روسیه رونمایی شد و اکنون اهالی بریتانیا هم به آن دسترسی دارند.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

همچون سایر دست­‌پرورده‌­های آرکتیک تراکز، لندرور دیفندر 110 AT35 هم به رینگ‌های 20 اینچی آلیاژ آلومینیوم به همراه تایرهای 35 اینچی KO2 چهار فصل ساخت بی‌اف گودریچ مجهز شده است. این تایرها در کنار گلگیرهای برآمده، دیفندر را برای عبور از مسیرهای دشوار آماده می­‌کند. گلگیرهای جدید را می‌­توان به رنگ مشکی یا همرنگ با بدنه سفارش داد.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری لندرور دیفندر 110 AT35 می‌­توان به لوگوهای Arctic Trucks، رکاب‌های جانبی از جنس آلومینیوم، قطعات مشکی در بخش پایینی بدنه و فلاپ­‌های شلگیر اشاره کرد. خریدار می­‌تواند موارد دیگری شامل زاپاس روی در صندوق، چراغ‌های LED روی سقف و روکش چرم صندلی‌ها به همراه کفپوش‌های پرمیوم را نیز سفارش بدهد.

افزایش ارتفاع لندرور دیفندر 110 AT35 نسبت به نمونه عادی، فقط به دلیل نصب تایرهای بزرگتر نیست، بلکه به افزایش 15 میلیمتری ارتفاع تعلیق بادی هم ارتباط دارد. اگر کمک­‌فنرهای ساخت بیل‌اشتاین با قابلیت تنظیم در 10 موقعیت را سفارش دهید، ارتفاع بدنه بازهم 20 میلیمتر افزایش می‌­یابد.

مشخصات فنی لندرور دیفندر 110 AT35 بدون تغییر باقیمانده است، بنابراین همچون نسخه استاندارد، چند پیشرانه مختلف از شش سیلندر دیزل گرفته تا هشت سیلندر توئین-توربوشارژ، برای آن قابل سفارش است.

ساخت هر نمونه از لندرور دیفندر 110 AT35 به دو هفته زمان نیاز دارد. این مجموعه با قیمت خالص 29,995 پوند (38,058 دلار)، با تمامی نسخه‌­های دیفندر 110 سازگاری دارد. روند تکمیل این خودرو در شعبه آرکتیک تراکز در بریتانیا در آکسفوردشایر انجام می­‌شود.

آرکتیک تراکز فعلا هیچ مجموعه­‌ای برای دیفندر 90 و 130 پیشنهاد نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی