پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تریومف

تریومف T120 Bonneville Elvis Edition معرفی شد!

الویس، با رونمایی از تریومف T120 Bonneville Elvis Edition سال 2024 وارد می‌شود. نسخه Elvis Edition T120 Bonneville تولید محدود است و به تعداد 925 واحد برای فروش جهانی تولید خواهد شد.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

اگرچه الویس بیشتر به خاطر موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون خود شناخته شده است، اما ارتباط پادشاه راک اند رول با دوقلوهای تریومف به سال 1965 برمی‌گردد.

جری شیلینگ، دوست الویس و عضو گروه معروف او به نام Memphis Mafia یک موتور تریومف T120 650 Bonneville جدید در طول فیلمبرداری فیلم Frankie and Johnny خریداری کرد.

الویس که از سواری با T120 به شدت تحت تأثیر قرار گرفته بود، بلافاصله سفارش نه عدد تریومف را داد به شرطی که موتورها همان شب به عمارت او در بل‌ایر در لس‌آنجلس تحویل داده شوند. ترکیبی از 650TR6‌ و 650 T120 با کاربراتور دوقلو با پرفورمنس بالا تحویل داده شد و الویس و Memphis Mafia تا زمانی که پلیس به دلیل شکایات مجبور به توقف شد، در منطقه با این موتورها سواری کردند.

مشخصات ظاهری تریومف Bonneville Elvis Edition

برای نسخه  Elvis Edition، نشانه‌هایی از طراحی اجرای تلویزیونی ویژه بازگشت الویس در سال 1968 با طرح رنگ قرمز کارناوال گرفته شده است. نام الویس با حروف طلایی همراه با امضای او به طور برجسته روی باک و پنل‌های جانبی قرار گرفته است.

این طراحی با خطوط باک Bonneville به رنگ آلومینیوم نقره‌ای با گلگیرهای خط‌‌دار و جزئیات خط‌‌کشی طلایی دستی همراه شده است. یک گیره فرمان مخصوص شماره‌دار با امضای الویس پریسلی نصب شده است و هر T120 Elvis Edition  همراه با یک دیسک طلایی  Sony، در یک پکیج انحصاری الویس پریسلی و موتور سیکلت‌های Triumph  ارائه خواهد شد.

تریومف

مشخصات فنی تریومف Bonneville Elvis Edition

Bonneville T120  به یک پیشرانه 1.2 لیتری دوقلوی موازی خنک‌شونده با مایع مجهز است، که مطابق با استاندارد یورو 5 شکل گرفته. این پیشرانه در دور موتور 6550 دارای قدرت 80 اسب‌بخار و 105 نیوتن‌متر گشتاور در دور موتور 3550 است. قدرت از طریق یک گیربکس شش سرعته با درایو نهایی زنجیری منتقل می‌شود.

ترمزگیری روی چرخ جلو با رینگ آلومینیومی 18 اینچی پره‌دار توسط برمبو روی دو دیسک 310 میلی‌متری انجام می‌شود، در حالی که چرخ عقب 17 اینچ بوده و یک کالیپر نیسین و یک دیسک 265 میلی‌متری دارد و سیستم ABS دو کاناله به صورت استاندارد وجود دارد. فورک‌های تلسکوپی غیرقابل تنظیم جلو را نگه می‌دارند در حالی که شوک‌های دوقلوی قابل تنظیم پیش‌بارگیری عقب را نگه می‌دارند.

زین‌های Bonneville T120 در ارتفاع 790 میلی‌متر تنظیم شده است. وزن این موتورسیکلت نیز 236 کیلوگرم اعلام شده است و باک سوخت آن گنجایش 14.5 لیتر را دارد.

تریومف Bonneville T120 سال 2023 با قیمت RM 74,100 و نسخه T120 Chrome Edition  با قیمت RM 78,100 در مالزی به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی