پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی جانبازان

ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان در دستور کار وزارت صمت

وزارت صمت از ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانبازان در آینده نزدیک خبر داد.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

وزارت صمت اعلام کرد که ثبت سفارش خودروهای وارداتی جانباران پس از تکمیل تبادل اطلاعات بین وزارت صمت و بنیاد شهید در اسرع وقت انجام می‌شود؛ هم اکنون وب سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت در اختیار سازمان فناوری اطلاعات قرار گرفته و این سازمان ضمن تایید اتصال این دو وب سرویس مقرر کرد در اسرع وقت امکان تبادل اطلاعات فراهم شود.

برقراری وب‌سرویس بنیاد شهید و سامانه جامع تجارت به منظور استعلام اطلاعات جانبازان معزز مشمول طرح واردات خودرو است، تا امکان صحت سنجی اطلاعات جانبازان میسر باشد.

درهمین ارتباط احمد آقایی سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرده که همه جانبازان می‌توانند رأساً اقدام به ثبت سفارش کنند و در صورت تمایل امور مربوط به واردات خودرو را به شرکت‌های واردکننده واگذار کنند.

وی یادآور شد: پس از تکمیل ثبت سفارش و نهایی شدن میزان ارز مورد نیاز، بخشی از منابع ارزی آن از سهمیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخشی دیگر نیز از طریق منابع بانک مرکزی تامین خواهد شد.

آقایی خاطرنشان کرد: وزارت صمت خود را مکلف به تامین خودروهای وارداتی جانبازان می‌داند و این عزیزان مطمئن باشند این وزارتخانه پیگیر امور آنهاست.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی